úterý 5. února 2013

Ó happy day ó happy day a proteinový puding

Na dnešním tělocviku mi jedna holka řekla, že mám už menší břicho a zadek než ona!
Tahle holka byla v 1. jako proutek, ale za ty tři roky docela nabobtnala (ale né do šířky). A to jsem jí také hned řekla, že jsem pořád o něco širší, ale ani to jí moc neuklidnilo a pořád se mě ptala co dělám, jak to dělám a na vše :D
Upřímně mi to udělalo radost, že mi řekla, že vypadám dobře, dokonce lépe než ona :)
Celý zbytek tělocviku mě pozorovala :D (u nás je tělocvik takový, že ten kdo chce může cvičit do umření a ten kdo ne může si na mobilu fejsbukovat :D já si tam jela cvik za cvikem a všichni na mě blbě čuměly :D

Jinak jsem dneska poprvé ochutnala svůj první proteinový puding a byl výborný! Překvapivě mě zasytil na celé tři hodiny a možná bych neměla ani dlouho potom hlad :)

snídaně: musli se sojovým jogurtem 2x jahoda a pár borůvek 

po cvičení: mandarinka
svačina: proteinový puding (3 lžičky agaru, 34g čoko-kokos proteinu, 400ml sojového mléka - mléko ohřát a smíchat. Dát na delší dobu do lednice)
oběd: brokolicová placička a brambory (poslední :( )
svačina: 2x kukuřičný plátek
večeře: zeleninový salát s 2 lžičky sojového jogurtu
sport: 1h. posilování, 30DS

14 komentářů:

  1. mám radost i za tebe:)
    proteinový puding jsem ještě neměla:) a přemýšlím,kdy budou zase placičky:D:P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hezké :))
      Vyzkoušej ho, mě opravdu chutnal :)
      Já ty placičky fakt nemůžu dělat znova, 2 týdny za sebou jsem měla brokolici a přece to musím měnit! :D A staly se mou slabostí))

      Vymazat
    2. a co teprve až zkusíš ty mrkvové!

      Vymazat
    3. Mrkvové? Máš někde recept? :D
      Ale mrkve pokud vím mají hodně sacharidů :( ale zase proč si nedopřát a nezkusit :)

      Vymazat
  2. Tak tento pudink jsem taky neměla. :))
    Jinak věřím, že tě slečna potěšila, to je milé. :))
    Jak vidím ten tvůj jídelníček, tak si nějak nemůžu zvyknout na to, že někteří jí pidi porcičky oproti těm mým. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky si na ně potrpím :) Naštěstí jich byla celá kopa, takže mám ještě na zejtřejší oběd, muhaha!! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Máš protein z vegan-fighter.com?:) Taky začínám uvažovat, že si ho pořídím.
    Nechceš k jídelníčku psát i gramáž (třeba u snídaně)? Jinak ten oběd mi přijde zase malý, plus chybí čerstvá zelenina, sváča hrozně malá a večeře pokud bylo salátu dost (já jím asi 400-600g gramů) ok :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také ho tam prodávají. Vlastně jsem ho objevila tam, ale objednala jinde :) Jestli chceš nabrat svalovinu tak jen do toho :)
      No dneska už nic moc zvážit nestíhám, ale od zítra se můžu pokusit všechno vážit :) u snídaně to půjde asi vždy ;)
      Když já po tom obědě nemám hlad na svačinu, protože skoro každý den obědvám až kolem 15h. a večeřet chci kolem 19h. takže tma nejsou zase takové časové mezery.
      Myslíš si, že bych tě mohla poprosit o informaci, jak jíš asi tak za den ty? :) Protože já upřímně nemívám moc hlad a zase se nechci pořád něčím ládovat, ale nejsi první kdo říká, že toho jím málo a tvé rady se mi zdají opravdu přínosné :))
      A ještě jsem se chtěla zeptat (pokud ti ta otázka bude nepříjemná nebo tak něco, tak jí prostě ignoruj) jestli jsi takhle hubená od přírody nebo to máš ze cvičení a dobré stravy :) Díky díky!

      Vymazat
    2. Já si vážím akorát snídani zase, hh :D ostatní odhaduji. Jo tak to jo, když jíš takhle, tak věřím, že nemáš hlad, když je čas svačiny. A v kolik ráno vstáváš? Nemáš do oběda hlad?:) Já když někdy měla obědvat takhle pozdě, tak jsem si jakoby prohodila svačinu a oběd :)) takže bys měla snídaně-sváča-sváča:D-oběd-večeře :)
      Mám také problém jím dost, ale to nemění nic na tom, že mám pocit, že z tvých jídelníčků bych měla hlad. Navíc jím hrozně sacharidů, takže úplně ukázkové jídelníčky nemám...ale pro představu moje jídelníčky za poslední dva dny:
      5.2.2013
      SN: Ovesná kaše s velkým jablkem, rozinkami, skořicí, slun.+lněn. semínky
      OB: Červená čočka s květákem, bramborem, pórkem a rajčaty
      SV: Sójové mléko s Mixit müsli, jablkem a rozinkami
      SVII: Mrkvový koláč (1/8)
      VE: Zeleninový salát s balkánským tofu, olivami a kukuřicí; 40g sušených banánů
      PITÍ: neperlivá voda, zelený čaj s citrónem
      POHYB: 30 days shred level II., 8 min ABS, POP Pilates: Stretching for flexibility

      6.2.2013
      SN: Čoko sójová krupička s banánem, suš.brusinkami, lněnými semínky a mandlemi
      OB: Celozrnné těstoviny s řapíkatým celerem, pórkem, paprikou, fazolemi, kukuřicí a žampióny
      SV: Mrkvový koláč (1/4), sušené banány(20g)
      VE: Zeleninový salát s olivami a balkánským tofu
      PITÍ: neperlivá voda, zelený čaj s citrónem
      POHYB: 30 days shred level II., 8 min ABS, 8 min Arms, POP Pilates: Stretching for flexibility

      Příroda mi nadělila celkem štíhlou postavu, ale to, jak vypadám teď je díky stravě a cvičení :)

      Vymazat
    3. Proč zrovna snídani? Vždyť ta má být největší a nejlepšejší! :D I když jestli hlídáš ty sacharidy tak to chápu, tam jich třeba já mám opravdu dost. Jsem ráda, že už chápeš moje pidi svačiny :D vstávám v 5:10 a snídám kolem půl 6 s tím, že se kolem 9 dojím a svačím po 11h. Je pravda, že když někdy mám hlad tak je to právě do oběda :/ ale když si ty svačiny připravuji doma tak se mi vždy zdá, že toho mám dostatek.
      Nad tím prohozením svačiny s obědem se zamyslím a asi to tak udělám. Vyřeším tím můj občasný hlad do oběda a nechuť svačit po obědě. Konec konců když budu mít někdy po obědě hlad vždycky si nějaký ten suchar můžu vzít :)
      Že by jsi jedla nějak moc to mi nepřijde, jen mě dost zaráží, že jíš hodně sladkého v odpoledních hodinách. To by se nemělo ne? :)
      Tak to příroda byla opravdu hodná, máš nádhernou postavu! :)
      A také jsem právě v 2. levlu :D

      Vymazat
    4. Já mám odpo sváči vždycky sladké, protože odpoledne mám chuť na něco sladkého :) Snažila jsem se to odnaučit, ale nejde to:D A je mi to jedno, hubnout nepotřebuji, jen škoda, že jinak bych mohla svačinu využít k většímu příjmu bílkovin, no. Sacharidů jím trochu víc než by se mělo :D Druhý level je děs!

      Vymazat
    5. Já mám také po každém obědě chuť na sladké :/ ale zatím s tím bojuji dobře :) dám si třeba čaj a hned je to lepší, ale někdy si přece jen dopřeji ;)
      Ono až nebudu hubnout, ale jen rýsovat, tak si také budu moct dovolit více :)
      Jestli máš dostatek bílkovin v hlavních jídlech tak je to jedno :)

      Vymazat
  5. Vím, jak jsi se cítila, je to super pocit, viď? :))
    Proteinový puding miluji ♥

    OdpovědětVymazat